OPGELET !!!    de winkel zal gesloten zijn vanaf 20 juli t.e.m. 31 juli.

Klantenservice

We zijn hier om te helpen. Onze klantenservice is jouw go-to plek voor al je vragen en wensen. Laat ons weten hoe we je kunnen assisteren.

Bestellen
Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?
  1. Ga naar de webshop
  2. Klik op het gewenste product
  3. Klik op de gele knop “toevoegen aan winkelwagen”
  4. Ga naar de winkelwagen “bekijk winkelwagen of de winkelmand”
  5. Duid aan naar waar je het wil verzenden
  6. Klik op gele knop “doorgaan naar afrekenen”
  7. Vul je persoonlijke gegevens in
  8. Duid je betaalmethode aan
  9. Klik op de gele knop “bestelling plaatsen en betalen”

 

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Indien je je bestelling wil wijzigen of annuleren, kan je hiervoor contact opnemen via het contactformulier.

Verzending & bezorging
Is bezorging gratis?

De verzendkosten bedragen € 3,50 en bestellingen zijn mogelijk in heel België.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen?

Heb je geen bevestiging ontvangen van je bestelling?  Controleer dan onderstaande zaken:

  • Is het opgegeven e-mailadres correct.
  • Controleer je spamfilter en ongewenste mailbox

Daarnaast kan het zo zijn dat je spamfilter de orderbevestiging heeft geweigerd. Heb je nog steeds geen bevestiging ontvangen dan kan je best contact met ons opnemen via het contactformulier.

Betalen
Welke betaalmethodes zijn er?

U kan betalen met de aanvaarde kredietkaarten VISA, MasterCard en American Express. U kan ook betalen via overschrijving en direct banking (betalen via uw bank).

Kan ik achteraf betalen?

Indien u niet wenst om online te betalen, kan u altijd in onze winkel contant betalen of met uw bankkaart.